Hotstuff

Tuesday 27 March 2012

Ponteng sekolah ^^v

Heyooooo! the gediksss here! HAHA :3 Hari nie hari selasa , mcm biasa hari yg paling aku meluatt k. Sebab? kena pakai uniform laaaaaa-.- erghh dh laa baju kadet polis aku seluar besar baju besar. Aaaaaaaa semua besar la. Bila nk pergi oter pun tktau. Nk oter sendiri malas :O hee. K ingat aku ambik mc sendiri nie makan tidur online makan tidur online jeakaa? Tidakk ok! aku buat homework tau tapi buat sikit jealaa tk banyak :P ahhaa. Folio sejarah cikgu bagi dari sebelum cuti 2minggu sampai sekarang tk siap-2 lagi :) Tkpa cikgu mesti faham kan murid dia ada banyak homework lain. Bukan nk fikir homework dia sorang jaa-.- 

*Kenapa laa ahli saintis bijak pandai kt malaysia nie tk cipta machine nie? kan lebih mudah mcm hotlink-.- Haha
*Cikgu , saya berjanji. Kalau laa saya ada machine tu satu dekat rumah , hari-2 homework saya siap cikgu :)* Aku berharap sangat aku ada machine tu suatu hari nnt. HAHA k dh merepek gila. Kbai :*

                                             

Hai omei. Masyeh sebab sudi baca. Tekan button like kalau suka k ^^v

No comments:

Post a Comment