Hotstuff

Wednesday 28 March 2012

Kawan. Friends. Member :)


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia saya ucapkan kepada semua peminat saya yg tengah membaca entry nie sekarang :D ahaha. K shudah shudah jgn mcm nie. Kita tengah on air nie k. Serius sikit-.- ok dah? bagus^^v Saya sebenarnya tktau nk update apa. Tapi saya kesian pulak dkt peminat saya yg sudi datang jauh-2 nie kan-.- hm tkpa laa. Teruskan membaca k. Hm hampa dh baca kan tajuk kt atas tu? Yaa , KAWAN :) saya nk tunjuk member-member saya yg cun melecun lagi cantik tertarik kau memang debommmm dkt smkct nie. Hihi jom laa kita ushaaaaaaaaa :*


*Nie zaty. Nama dia cun kan? mcm tuan dia ^^v Btw , dia dh ada boyprend :) So , lelaki di luar sana. Sory laa beb. Tkda harapan laa. Haha 


   
*Nie pulak pypah ronggeng hihi. Terer main bola baling k. Tolonglaa jeles :3 ahaaa

*Akma a.k.a Donut :D dia nie adik angkat kepada ct nurhasmah. Opss! terkantoi k haha. Dia ada dslr wooooooo. Aku jelly ngn dia -______________-"

*Nisha fendy a.k.a pipi gebu haha. Nampak pipi dia? omei kan? Aku teringin nk ada :/ hm.  Dia nie tktau laa ada boyprend ka tak? try la tanya dia. Kalau tkda boleh tackle :D

*Farhana :) dia nie pendiam sangat. Aku jarang la sembang dgn dia. Tapi dia baik + pandai. Nmpak kan reben dia? mahai tuu k :D hihi
K dah puas mengusha? k pandaiiii *tepuk tangan* HAHA k dh laa saya dh lenguh jari nie. Kbai :*









Hai omei. Masyeh sebab sudi baca. Tekan button like kalau suka k ^^v

No comments:

Post a Comment