Hotstuff

Thursday 5 April 2012

3 Temujanji

Cintaku umpama puzzle , kepingan terakhir milikmu :*

Ya Allah ! tak sangkanya hari nie dah 5 APRIL 2012 :O tarikh yg aku tunggu-tunggu sangattttt. 3 temujanji 3 temujanji 3temujanjiiiiiiiiiii ! aku nk nk pergi tengok wei :'( jom laa jom laaaaaa. Tolong laa pujuk tokwan aku tuu-.- dia tk bagi aku pergi tengok wayang kerap sangat dh , dia suruh tunggu sampai ada dkt tv jaa ishh >< frust menonggeng aku. Takpa takpa , nanti aku nk paksa tokwan aku suruh beli dkt astro first HAHA :P Kalau semua orang nk tau sebenarnya cerita nie aku dgn aaron ajis aku yg berlakon. Tapi aku kan tengah banyak job sekarang.. so terpaksa lah tolak filem aku yg ke 28 nie :P ahahaha k annoying gila. Kepada sesiapa yg dah tengok cerita nie jgn mai cerita dkt aku k. Jelly nie woi-.- harhar k dah laa kbai <3
Hai omei. Masyeh sebab sudi baca. Tekan button like kalau suka k ^^v

No comments:

Post a Comment